Помощ при щета

ДЕЛТА ПРИМА БРОКЕР ЕООД предоставя на своите клиенти съдействие при уреждане на застрахователни претенции, като част от цялостния ни подход за осигуряване на добро клиентското обслужване. Предвид това, че всеки застраховател, с който ДЕЛТА ПРИМА БРОКЕР ЕООД има установени търговски отношения, работи съгласно приети вътрешни правила за дейността по уреждане на претенции по застрахователни договори, както и процедури, по които приема уведомления за щети, събира нужните доказателства, извършва оценка на причинените вреди, определя размера на обезщетенията и извършва разплащания, за Ваше улеснение по-долу Ви предоставяме линкове към секциите за завеждане на щети при застрахователно събитие на съответните застрахователи:

ЗК Аксиом АД - Помощ при щета

ЗАД Алианц България – При щета

ЗАД Армеец – Помощ при щета

ЗД Бул Инс АД – При щета

ЗАД Булстрад Виена Иншурънс Груп – При щета

Групама застраховане ЕАД – Как да заявя щета

ЗЕАД ДаллБогг: Живот и Здраве ЕАД - Контакти

Дженерали Застраховане АД – Завеждане на щета

ДЗИ Общо застраховане АД - Обслужване на щети и претенции

ЗД Евроинс АД – За клиенти

ЗК Лев Инс АД - Полезно

ЗАД ОЗК Застраховане АД – Уведомления за щети

ЗК Уника АД  и ЗК Уника Живот АД - Уведомление за щета

Нашите служителите са на разположение да Ви предоставят конкретни и ясни инструкции, както и информация за последващи действия в случай на настъпило застрахователно събитие в работни дни от 09.00 часа до 17.00 часа и в събота от 10.00 до 12.30 часа. 

Сподели
Facebook Twitter

Често задавани въпроси

Имате въпрос? Ние сме тук за да ви помогнем.
Ако не намирате нужната информация свържете се с нас.

Застраховка домашно имущество е доброволна. Тя предлага максимална защита на дома, обзавеждането в него и членовете на домакинството с богат набор от покрити рискове като пожар, природни бедствие, кражба и др. Застраховката може да бъде сключена и като обезпечение към жилищни и ипотечни кредити.

Притежавам застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите и ми предстои пътуване в чужбина. Сертификат Зелена карта е задължителен при пътуване в Албания, Босна и Херцеговина, Беларус, Израел, Иран, Македония, Молдова, Мароко, Русия, Тунис, Турция, Украйна и Черна гора.

Застрахователното покритие по тази застраховка е валидно за територията на Република България и на държавите –  членки на системата Зелена карта. Застраховката няма действие по рисковете по клаузите Кражба на МПС (включително и когато тя е част от клауза Пълно каско), както и по рисковете Кражба чрез взлом или чрез техническо средство на трайно фабрично монтирано мултимедийно оборудване, включително аудио, видео и/или навигационно оборудване и Умишлен палеж или умишлено предизвикана експлозия (взривяване) на МПС, когато събитието е настъпило на територията на Русия, Украйна, Беларус, Молдова, Азербайджан, Албания, Косово, Босна и Херцеговина, Черна гора, Иран, Израел, Тунис и Мароко.

Задължителните застраховки според Кодекса за застраховане са Гражданска отговорност, Злополука на пътниците в средствата за обществен превоз, Трудова злополука, застраховка за гражданите на чужди държави, пребиваващи краткосрочно или продължително в България или преминаващи транзитно в България, застраховки Професионална отговорност в строителството и проектирането, Отговорност на туроператора, както и всички посочени в Кодекса за застраховането,  чл. 461 ал. 3, като задължителни и установени със закон.

Най-лесният и сигурен начин е през системата за онлайн проверка за сключена застраховка Гражданска отговорност: http://eisoukr.guaranteefund.org

При изгубена, открадната или увредена полица Гражданска отговорност на автомобилистите или на документи свързани с нея, е необходимо да се свържете с нас, за да ви съдействаме да Ви бъдат издадени дубликати или преиздадени сертификат Зелена карта и стикер.

Каско е доброволна застраховка за автомобили, която покрива имуществени вреди. Застрахователната премия за Каско е по-висока от тази за Гражданска отговорност и се определя от марката на автомобила, годината на производство, кубатурата, възрастта на шофьора и други.

Ако виновният за пътния инцидент не е установен от органите на МВР, няма как да се разбере точно коя застрахователна компания дължи обезщетение. За това компенсацията се изплаща от Гаранционния фонд.

Срокът за искане на обезщетение от застрахователно дружество е до 5 години след настъпването на инцидента. След този период застрахователите нямат основание да ви изплатят суми.

Ако виновният за пътния инцидент шофьор няма валидна застраховка Гражданска отговорност, обезщетението се търси от Гаранционния фонд. В последствие фондът завежда дело срещу виновния.

При настъпване на застрахователно събитие в чужбина задължително следва да се свържете на телефонния номер на посочената асистиращата компания във Вашата застрахователна полица. Те бързо ще Ви насочат към място за преглед или прием в болница.

Няма гратисен период след изтичане на застраховката. Застрахователното покритие свършва в деня и часа, посочен за край в полицата. При неплащане или частично плащане на разсрочена вноска до датата на падеж, записана в полицата, покритието по полицата се прекратява в 24:00 часа на 15-тия ден от датата на падеж или на друг изрично записан в полицата срок.

Застраховки

Ние предлагаме застраховки от водещи застрахователни компании

ЗК Аксиом
ЗК Алианц
ЗК Армеец
ЗК БулИнс
ЗК Булстрад
ЗК Групама
ЗК ДаллБогг
ЗК Дженерали
ЗК ДЗИ
ЗК Ервоинс
ЗК ОЗК
ЗК Уника